Wide Open Arms
Hoi,

Lieve gast, welkom op wideopenarms, om echt mee te doen hier kun je ofwel inloggen als je lid bent, of registreren als je dat nog niet bent Wink
Wide Open Arms
Hoi,

Lieve gast, welkom op wideopenarms, om echt mee te doen hier kun je ofwel inloggen als je lid bent, of registreren als je dat nog niet bent Wink
Wide Open Arms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortal*RegistrerenLaatste afbeeldingenInloggen

 

 Welke film heb je als laatste gezien?

Ga naar beneden 
+5
Liezz
anna
Hanneke
Youko
hallokidoki
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
hallokidoki
Moderator
hallokidoki


Vrouw Aantal berichten : 3888
Leeftijd : 43
Registration date : 12-01-08

Welke film heb je als laatste gezien? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Welke film heb je als laatste gezien?   Welke film heb je als laatste gezien? - Pagina 4 Emptyza feb 09, 2008 9:28 pm

Eerste onderwerp bericht herinnering :

De film die ik als laatste heb gezien, in de bioscoop, was de film Alles is liefde.
Samen met mijn vriendin heb ik genoten van deze film. Lekker kijken en niet hoeven nadenken is wel lekker een keertje Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden

AuteurBericht
Liezz
Administrator
Liezz


Vrouw Aantal berichten : 2896
Leeftijd : 37
Registration date : 14-10-07

Welke film heb je als laatste gezien? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je als laatste gezien?   Welke film heb je als laatste gezien? - Pagina 4 Emptyza jan 09, 2010 12:01 am

ben nu saving grace aan t kijken
best wel grappig als die ouwe dametjes hardstikke high zijn Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ishtara
kind aan huis
kind aan huis
Ishtara


Vrouw Aantal berichten : 191
Leeftijd : 42
Registration date : 03-01-08

Welke film heb je als laatste gezien? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je als laatste gezien?   Welke film heb je als laatste gezien? - Pagina 4 Emptywo jan 20, 2010 1:19 am

Ik heb zaterdag Fingersmith op Youtube gekeken. Bleek een miniserie te zijn van drie keer een uur, dus ging uiteindelijk laat naar bed. Maar een van de beste lesbische films die ik ooit heb gezien. Heel mooi, goede, verrassende verhaallijn, mooie actrices (vooral Maud!!), heel goed gespeeld. Een echte aanrader! Het boek heb ik ook ooit gelezen, vond ik ook erg goed.

Komt een vrouw bij de dokter heb ik trouwens in de bios gezien. Goede, heftige film. Aanrader, maar wel heftig dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
matil
Moderator
matil


Vrouw Aantal berichten : 2361
Leeftijd : 37
Registration date : 15-10-07

Welke film heb je als laatste gezien? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je als laatste gezien?   Welke film heb je als laatste gezien? - Pagina 4 Emptywo jan 20, 2010 2:13 pm

Ja fingersmith is echt tof, net als tipping the velvet (ook miniserie, staat op youtube) en affinity(staat niet op youtube, film)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welke film heb je als laatste gezien? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je als laatste gezien?   Welke film heb je als laatste gezien? - Pagina 4 Emptywo jan 20, 2010 6:39 pm

tis binnenkort weer filmfestival in rdam... wie gaan dr heen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
top poster
top poster
Hanneke


Vrouw Aantal berichten : 1468
Leeftijd : 50
Registration date : 11-10-07

Welke film heb je als laatste gezien? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je als laatste gezien?   Welke film heb je als laatste gezien? - Pagina 4 Emptyzo jan 24, 2010 12:09 am

Wij zijn het laatst naar Altiplano geweest.
Hier is een trailer van op Youtube

Het was een dramatische film over hoop en wanhoop, zoeken en vinden, gezondheid en ziekte, leven en dood.
Het vloeiende zilver dat uit Westerse vrachtwagens was gelekt en een schitterende vondst leek voor het Zuid-Amerikaanse volk had een schadelijke keerzijde. Het beeld van Maria viel bij een processie, toen ontstuimige kids dit spul ontdekten.
Ze offerden het o.a. aan Maria en na vele slachtoffers met m.n. oogletsel bleek het giftig kwik(zilver) te zijn...
De beelden van natuur en cultuur en (religieuze) symboliek vind ik best indrukwekkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wideopenarms.actieforum.com
Liezz
Administrator
Liezz


Vrouw Aantal berichten : 2896
Leeftijd : 37
Registration date : 14-10-07

Welke film heb je als laatste gezien? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je als laatste gezien?   Welke film heb je als laatste gezien? - Pagina 4 Emptyzo jan 24, 2010 10:10 pm

gisteren in de bios komt een vrouw bij de dokter gezien. heel ingrijpend verhaal over de radeloosheid die je kan voelen als je vrouw borstkanker krijgt.
k vond m wel heftig. heb t boek ook gelezen en die vond k eigelijk erger. maargoed.

big plus: je krijgt heel veel van carise van houten te zien Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welke film heb je als laatste gezien? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je als laatste gezien?   Welke film heb je als laatste gezien? - Pagina 4 Emptyzo jan 24, 2010 10:22 pm

Liezz schreef:
gisteren in de bios komt een vrouw bij de dokter gezien. heel ingrijpend verhaal over de radeloosheid die je kan voelen als je vrouw borstkanker krijgt.
k vond m wel heftig. heb t boek ook gelezen en die vond k eigelijk erger. maargoed.

big plus: je krijgt heel veel van carise van houten te zien Razz

als ie in de video theek ligt ga ik er direct naar toe....carice van houtennnnn Welke film heb je als laatste gezien? - Pagina 4 2595 * kwijl....*
Terug naar boven Ga naar beneden
matil
Moderator
matil


Vrouw Aantal berichten : 2361
Leeftijd : 37
Registration date : 15-10-07

Welke film heb je als laatste gezien? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je als laatste gezien?   Welke film heb je als laatste gezien? - Pagina 4 Emptyzo jan 24, 2010 11:01 pm

ja idd carice:) maar voor mij geen vrouw bij de dokter lijkt me heftig.
ik ga zo de heksen van roald dahl kijken en daarna een hitchcock film.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welke film heb je als laatste gezien? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je als laatste gezien?   Welke film heb je als laatste gezien? - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke film heb je als laatste gezien?
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?
» De laatste (theater)voorstelling die je hebt bezocht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wide Open Arms :: WideOpenArms De Forums :: Kunst, Cultuur & Media-
Ga naar: