Wide Open Arms
Hoi,

Lieve gast, welkom op wideopenarms, om echt mee te doen hier kun je ofwel inloggen als je lid bent, of registreren als je dat nog niet bent Wink
Wide Open Arms
Hoi,

Lieve gast, welkom op wideopenarms, om echt mee te doen hier kun je ofwel inloggen als je lid bent, of registreren als je dat nog niet bent Wink
Wide Open Arms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortal*RegistrerenLaatste afbeeldingenInloggen

 

 Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?

Ga naar beneden 
+9
Hope
missisfantastisch
matil
Youko
hallokidoki
Liezz
Ezrah
marjo
anna
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
anna
Oprichtster
anna


Vrouw Aantal berichten : 4116
Leeftijd : 57
Registration date : 10-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptywo jan 02, 2008 3:55 pm

Eerste onderwerp bericht herinnering :

'Een tevreden lach' van Andreas Burnier
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wideopenarms.actieforum.com

AuteurBericht
matil
Moderator
matil


Vrouw Aantal berichten : 2361
Leeftijd : 37
Registration date : 15-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptydi maa 31, 2009 8:32 pm

Schijn hoop en liefde. vet tof boek, volgensmij stond dr ook ergens wat over hier. echt een aanrader en heel herkenbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptywo apr 01, 2009 5:09 pm

mag ik m lenen matil? dit boek stond op m'n verlang lijstje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liezz
Administrator
Liezz


Vrouw Aantal berichten : 2896
Leeftijd : 37
Registration date : 14-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptywo apr 01, 2009 5:47 pm

Will schreef:
mag ik m lenen matil? dit boek stond op m'n verlang lijstje.

me 2? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptywo apr 01, 2009 6:13 pm

als ik m van matil krijg dan krijg jij m van mij... als dat wel weer mag van matil heheh...
Terug naar boven Ga naar beneden
matil
Moderator
matil


Vrouw Aantal berichten : 2361
Leeftijd : 37
Registration date : 15-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptyvr mei 01, 2009 6:21 pm

Ow ik zie het nu pas. Jullie mogen m wel lenen. Als ik volgende week naar de woa picknick ga dan neem ik m mee. Mag je vechten wie m t eerst wil haha
ik heb als laatste gelezen: duizend schitterende zonnen van Khaled Houseini (of hoe je t ook schrijft)
was erg mooi maar ook wel heftig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ishtara
kind aan huis
kind aan huis
Ishtara


Vrouw Aantal berichten : 191
Leeftijd : 42
Registration date : 03-01-08

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptyvr mei 01, 2009 10:32 pm

haha, ik ook! Heb m gisteren na koninginnedag uitgelezen. Mooi idd, ik herkende veel uit de vliegeraar.
Terug naar boven Ga naar beneden
matil
Moderator
matil


Vrouw Aantal berichten : 2361
Leeftijd : 37
Registration date : 15-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptyvr mei 01, 2009 10:54 pm

Ha wat grappig! Ik had de vliegeraar niet gelezen trouwens.
Terug naar boven Ga naar beneden
hallokidoki
Moderator
hallokidoki


Vrouw Aantal berichten : 3888
Leeftijd : 43
Registration date : 12-01-08

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptyvr aug 28, 2009 5:09 pm

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Side-BW

Blauw water van Simone van der Vlugt, een ontzettend spannend boek, dat je in één keer uitleest. Je hoeft niet na te denken, want ingewikkeld is het niet.

Het verhaal:
Als Lisa in haar achtertuin de was ophangt staat er ineens een ontsnapte tbs'er voor haar neus. Vluchten is geen optie omdat ze het leven van haar vijfjarige dochter Anouk niet in gevaar wil brengen. Er volgt een angstaanjagende en zenuwslopende week waarin moeder en dochter gegijzeld worden in hun eigen huis. Lisa zint op een ontsnappingspoging maar heeft weinig bewegingsvrijheid. Het enige waar ze op kan rekenen is haar inlevingsvermogen, fantasie en mensenkennis. Maar is dat genoeg om het er levend vanaf te brengen?Senta is journalist en is met haar auto verdwaald in de mist. Als ze besluit aan te bellen bij een dijkhuisje, wordt er niet opengedaan. Ze loopt om het huis heen en ziet tot haar schrik dat daarbinnen een vrouw met een mes wordt bedreigd. Ze vlucht, maar terwijl ze op zoek gaat naar hulp overkomt haar iets vreselijks...
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniëlle
top poster
top poster
Daniëlle


Vrouw Aantal berichten : 1540
Leeftijd : 34
Registration date : 23-02-09

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptyza aug 29, 2009 12:05 am

Patrick van Rhijn - Weg van Lila

Supermooi boek, veel zelfspot van de schrijver, maar ook zeer serieus en gevoelig op bepaalde momenten. Echt een aanrader!

Heb 'm op vakantie in 2 dagen tijd uitgelezen, en het is best een dik boek Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thatsdaantje.nl
tilruna
kind aan huis
kind aan huis
tilruna


Vrouw Aantal berichten : 141
Leeftijd : 60
Registration date : 12-09-09

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptyma sep 14, 2009 6:43 pm

Peter Hoegg - Smilla's gevoel voor sneeuw. In de vakantie, in de tent.
Terug naar boven Ga naar beneden
tilruna
kind aan huis
kind aan huis
tilruna


Vrouw Aantal berichten : 141
Leeftijd : 60
Registration date : 12-09-09

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptywo sep 30, 2009 7:50 pm

Ik blijf natuurlijk al lezend niet stilstaan.

Rosita Steenbeek -Eeuwig Licht.

Prachtig, over de 17de eeuw, mijn favoriete periode. En natuurlijk weer heel mooi geschreven. Een aanrader.
Terug naar boven Ga naar beneden
hallokidoki
Moderator
hallokidoki


Vrouw Aantal berichten : 3888
Leeftijd : 43
Registration date : 12-01-08

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptywo sep 30, 2009 8:24 pm

Ben nu bezig in simpel leesvoer, zodat ik goed slaap Razz
Danielle Steel - Veilige haven
Terug naar boven Ga naar beneden
hallokidoki
Moderator
hallokidoki


Vrouw Aantal berichten : 3888
Leeftijd : 43
Registration date : 12-01-08

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptyzo nov 15, 2009 12:53 am

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 9789047200796

Haar naam was Sarah - Tatiana de Rosnay



In de nacht van 16 juli 1942 wordt de 10-jarige Sarah met haar ouders opgepakt en naar het Velodrome d'Hiver in Parijs gebracht. Zij heeft ongezien haar kleine broertje in een kast verstopt en belooft hem later te bevrijden, maar Sarah wordt weggevoerd en ziet hem nooit meer terug. Zestig jaar later moet een Amerikaanse journaliste in Parijs een artikel schrijven over die gebeurtenis. Zij zoekt in archieven naar de ware toedracht en ontdekt een geheim van haar schoonfamilie. Ondanks het advies zich daar niet mee te bemoeien, probeert de journaliste het spoor van Sarah te volgen. De twee verhaallijnen worden beurtelings beschreven en vooral de ervaringen van Sarah geven de lezer een onthutsend beeld van de wreedheden rondom de deportatie. Een prachtig verteld en vertaald, aangrijpend verhaal met een dramatische ontknoping.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptyzo nov 15, 2009 1:48 am

lijkt me mooi h'okie.. mag k m eens lenen.. en anders snuffel ik wel rond in de bieb.
Terug naar boven Ga naar beneden
matil
Moderator
matil


Vrouw Aantal berichten : 2361
Leeftijd : 37
Registration date : 15-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptyzo nov 15, 2009 4:47 pm

stripboekje van dikes to watch out for.
Terug naar boven Ga naar beneden
matil
Moderator
matil


Vrouw Aantal berichten : 2361
Leeftijd : 37
Registration date : 15-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptydi maa 23, 2010 3:30 pm

Ik ben nu bezig met het lezen van het boek: dorsvloer vol confetti. Het gaat over een meisje dat heel religieus wordt opgevoed en het is zo herkenbaar. Zijn er hier meer mensen die het gelezen hebben/aan het lezen zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptydi maa 23, 2010 4:22 pm

Kheb m gelijk besteld... via mp.
dus khoop gauw t boek binnen te hebben.. lijkt me interessant boek om te lezen.dan kan ik met je meepraten;)
Terug naar boven Ga naar beneden
tilruna
kind aan huis
kind aan huis
tilruna


Vrouw Aantal berichten : 141
Leeftijd : 60
Registration date : 12-09-09

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptywo maa 24, 2010 7:39 pm

Maarten 't Hart - Verlovingstijd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptyvr maa 26, 2010 12:56 pm

matil schreef:
Ik ben nu bezig met het lezen van het boek: dorsvloer vol confetti. Het gaat over een meisje dat heel religieus wordt opgevoed en het is zo herkenbaar. Zijn er hier meer mensen die het gelezen hebben/aan het lezen zijn?

kheb m nu ook binnen matil... en leest als een tierelier.. wat vind jij ervan?
Terug naar boven Ga naar beneden
matil
Moderator
matil


Vrouw Aantal berichten : 2361
Leeftijd : 37
Registration date : 15-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptyvr maa 26, 2010 2:41 pm

vind het eigenlijk juist niet zo snel lezen. vind het zelf erg herkenbaar. weet je dat ze uit meliskerke komt? dat vond ik zelf wel grappig om te lezen. ik vind het wel grappig dat mijn ouders het als liefdevol boek ervaren terwijl ik zelf vind dat ze op een subtiele manier toch wel wat kritiek heeft op de reformatorische levensstijl. wat vind jij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptyvr maa 26, 2010 9:01 pm

m'n ma zei dat ik dat boek niet had hoeven te kopen.. want ze heeft m ook!! dat verbaasde me.. maar goed.. ze vond dat t refoleventje wel erg afgekraakt werd en dat net of dat alle boeren zo lomp en de hele dag maar pissen en lullen en zo.. (zo staat het beschreven zegt ze.. ) zo ver beni k no gniet met lezen maar als ik meer weet dan post ik dat wel.

over de preken verhoren thuis.. t ging niet zo zwaar maar dat was wel even herkenbaar;)
Terug naar boven Ga naar beneden
hallokidoki
Moderator
hallokidoki


Vrouw Aantal berichten : 3888
Leeftijd : 43
Registration date : 12-01-08

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptyzo maa 28, 2010 2:31 am

ben bezig in een boek van mary higgins clark, vind ik wel mooie boeken van haar, heb er ook al een heleboel!
(t is een sport om ze zo goedkoop mogelijk te scoren bij een boekhandel)
Terug naar boven Ga naar beneden
Liezz
Administrator
Liezz


Vrouw Aantal berichten : 2896
Leeftijd : 37
Registration date : 14-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptyzo maa 28, 2010 2:40 pm

ben ook maar in dorsvloer vol confetti begonnen k wil natuurlijk wel mee kunnen praten hier.
mocht eigelijk niet van will want k kon wel eens een heel verkeerd beeld kunnen krijgen. k ben nu op 1/3e van t boek en vind t wel lastig lezen met zinnen die k soms ff 5x moet lezen omdat ze niet meteen doordringen. maar k blijf wel lezen wat wel weer goed is. over de inhoud zeg k dan nog wel weer wat als k hem uit heb
Terug naar boven Ga naar beneden
matil
Moderator
matil


Vrouw Aantal berichten : 2361
Leeftijd : 37
Registration date : 15-10-07

Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Emptyzo maa 28, 2010 4:36 pm

ik hebt boek uit. vind het mooi gedaan maar ik vind het niet positief over refo's...hoeft voor mij ook niet maar t reformatorisch dagblad was er bv wel positief over. en ik vond t een mooi boek, erg gedetailleerd beschreven en erg knap gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?   Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen? - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De laatste (theater)voorstelling die je hebt bezocht
» Welke film heb je als laatste gezien?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wide Open Arms :: WideOpenArms De Forums :: Kunst, Cultuur & Media-
Ga naar: