Wide Open Arms
Hoi,

Lieve gast, welkom op wideopenarms, om echt mee te doen hier kun je ofwel inloggen als je lid bent, of registreren als je dat nog niet bent Wink
Wide Open Arms
Hoi,

Lieve gast, welkom op wideopenarms, om echt mee te doen hier kun je ofwel inloggen als je lid bent, of registreren als je dat nog niet bent Wink
Wide Open Arms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortal*RegistrerenLaatste afbeeldingenInloggen

 

 Favoriete stukjes songtekst

Ga naar beneden 
AuteurBericht
anna
Oprichtster
anna


Vrouw Aantal berichten : 4116
Leeftijd : 58
Registration date : 10-10-07

Favoriete stukjes songtekst Empty
BerichtOnderwerp: Favoriete stukjes songtekst   Favoriete stukjes songtekst Emptyzo aug 08, 2010 10:46 pm

Quote hier je favoriete songtekst fragmenten, het liefst met een korte toelichting Wink

Ik zal het spits afbijten:

...peaches come from a can
they were put there by a man
in a factory downtown


Van de Presidents of the United States of America, de band met de meest irritant lange bandnaam die ik ken... Maar dit flardje tekst vind ik geniaal. Hier wordt in een paar zinnen aangetoond hoe weinig mensen nog weten van de producten die ze zielloos consumeren. Er zijn waarschijnlijk echt mensen die denken dat perzikken uit blik komen... Of dat een plak ham uit de supermarkt komt en niet een stuk vlees is van een dier.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wideopenarms.actieforum.com
 
Favoriete stukjes songtekst
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» songtekst voor Will, the sun was going down
» Favoriete muziek categorie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wide Open Arms :: WideOpenArms De Forums :: Kunst, Cultuur & Media-
Ga naar: