Wide Open Arms
Hoi,

Lieve gast, welkom op wideopenarms, om echt mee te doen hier kun je ofwel inloggen als je lid bent, of registreren als je dat nog niet bent Wink
Wide Open Arms
Hoi,

Lieve gast, welkom op wideopenarms, om echt mee te doen hier kun je ofwel inloggen als je lid bent, of registreren als je dat nog niet bent Wink
Wide Open Arms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortal*RegistrerenLaatste afbeeldingenInloggen

 

 Zichtbaarheid van Forums

Ga naar beneden 
AuteurBericht
anna
Oprichtster
anna


Vrouw Aantal berichten : 4116
Leeftijd : 57
Registration date : 10-10-07

Zichtbaarheid van Forums Empty
BerichtOnderwerp: Zichtbaarheid van Forums   Zichtbaarheid van Forums Emptyzo maa 15, 2009 1:22 pm

Een gedeelte van ons Forum is zichtbaar voor niet-leden. Dit doen we om mensen een idee te geven van wie/wat we zijn. Niet iedereen registreert zomaar bij een Forum waar ze niets van weet lijkt me...

Omdat er toch niet leden zijn die onze site bekijken (en ook becommentarieëren), hebben Liezz en ik besloten om aan te geven welk gedeelte van het Forum zichtbaar is voor nietleden.

Dit staat nu vetgedrukt in de Forumomschrijving. Houdt hier rekening mee. Post geen privé zaken in het gedeelte van het Forum dat zichtbaar is voor nietleden.

Verder voer ik bij deze een nieuwe regel in: wie posten uit het afgesloten gedeelte op andere sites quote zal worden verwijderd van deze site. Inhoud van het afgesloten gedeelte mag alleen geanonimiseerd en met mijn toestemming elders worden gepubliceerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wideopenarms.actieforum.com
 
Zichtbaarheid van Forums
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wide Open Arms :: Welkom/Welcome :: Welkom op Wide Open Arms-
Ga naar: