Wide Open Arms
Hoi,

Lieve gast, welkom op wideopenarms, om echt mee te doen hier kun je ofwel inloggen als je lid bent, of registreren als je dat nog niet bent Wink
Wide Open Arms
Hoi,

Lieve gast, welkom op wideopenarms, om echt mee te doen hier kun je ofwel inloggen als je lid bent, of registreren als je dat nog niet bent Wink
Wide Open Arms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortal*RegistrerenLaatste afbeeldingenInloggen

 

 boekenruilbeurs...

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Liezz
Administrator
Liezz


Vrouw Aantal berichten : 2896
Leeftijd : 37
Registration date : 14-10-07

boekenruilbeurs... Empty
BerichtOnderwerp: boekenruilbeurs...   boekenruilbeurs... Emptyza maa 07, 2009 7:18 pm

hey allemaal,

ik zat vandaag even op een lesbische boekensite en die boeken zijn hardstikke leuk maar helaas soms ook best wel prijzig terwijl je ze na 1x ook wel weer gelezen hebt.
misschien is het leuk om eens wat boeken te ruilen zodat je boekenlijst wat uitgebreider wordt.
hier kan je dus de boeken posten die bij jou in de boekenkast staan en de boeken die je nog graag eens zou willen lezen en misschien is er een match.
tijdens groeigroep/picknick/spellendag of op andere manieren zou je dan met elkaar kunnen ruilen


Laatst aangepast door Liezz op za maa 07, 2009 8:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




boekenruilbeurs... Empty
BerichtOnderwerp: Re: boekenruilbeurs...   boekenruilbeurs... Emptyza maa 07, 2009 7:22 pm

coool cool..als ik thuis ben zal ik nog kijken welke boeken ik heb.. of welke ik wil lezen...

gewone boeken ruilen is ook misschien wel een goed idee. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
daantje
iets minder nieuw leedje
daantje


Vrouw Aantal berichten : 10
Leeftijd : 45
Registration date : 03-05-09

boekenruilbeurs... Empty
BerichtOnderwerp: Re: boekenruilbeurs...   boekenruilbeurs... Emptyma aug 03, 2009 8:36 pm

hi,

lenen is dat ook een idee?

ik heb voor de ruil in de aanbieding:

helena van ingeburg R. Heck, 264 blz

ik zie geen jaartal staan. echt heel nieuw is het niet. leest wel lekker weg.

wie wil?
Terug naar boven Ga naar beneden
carolien
top poster
top poster
carolien


Vrouw Aantal berichten : 1648
Leeftijd : 75
Registration date : 30-03-09

boekenruilbeurs... Empty
BerichtOnderwerp: Re: boekenruilbeurs...   boekenruilbeurs... Emptyvr aug 07, 2009 2:23 pm

lijkt me een leuk plan, maar praktisch verwezenlijken, hoe doen we dat???

ik heb wel een aantal boeken van JAn Siebelink en Esther Verhoef om uit te lenen, geen specifieke lesbische boeken, maar als je er van houd wel mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hope
WOA junkie
WOA junkie
Hope


Vrouw Aantal berichten : 620
Leeftijd : 44
Registration date : 29-03-08

boekenruilbeurs... Empty
BerichtOnderwerp: Re: boekenruilbeurs...   boekenruilbeurs... Emptywo aug 26, 2009 10:10 pm

Als je ruilt en allebei je boek(en) per post naar elkaar verzendt, ben je beiden alleen de verzendkosten kwijt. Verders kun je natuurlijk kijken wie er op een picknick of wat dan ook komt en afspreken dat je de boeken meeneemt.

Wat een tof idee trouwens!

Voor de studiebollen heb ik te leen:'Dirt Greed and Sex - Sexual Ethics in the New Testament and Their Implications for Today' over o.a. homoseksualiteit (als je zonder haperen door deze titel kwam en een beetje degelijk woordenboek bezit, gaat het je wel lukken Wink ). Schrijver: L. William Countryman

Nog een gedegen, maar iets toegankelijker geschreven boek, ditmaal over 'Vrouwen in het ambt/leiderschap', ook voor lenen: 'Waarom Geen Vrouwen?', door L. Cunningham en D.J. Hamilton, met Janice Rogers.

Verders heb ik een poosje geleden net alle boeken die niet een bijzondere persoonlijke betekenis voor me hadden, verkocht aan een tweedehands boekwinkel. Dat had ik echt nooit gedaan als ik wist hoeveel (ehm... weinig) ik ervoor zou krijgen, maar het ruimde de boekenkast wel lekker op. Nu staan er dus alleen boeken in met een verhaal - ik bedoel een extra verhaal, nl. de betekenis die ze voor mij persoonlijk hebben - en die zijn niet vatbaar voor ruilen/lenen, lol.

Heeft iemand 'Geroerd'/'Stir fry' van Emma Donoghue in de aanbieding? Dan houd ik me beslist aanbevolen! Da's nl. ook een boek met een extra verhaal voor mij, alleen had ik m van de biep en nu heeft de biep hem niet meer Rolling Eyes Ze lijken er bij ons nogal belang aan te hechten boeken tijdig af te schrijven, want hij was nog in prima staat toen ik hem las en een paar maanden later bleek hij dus niet meer in de boekenkast danwel catalogus te staan. Misschien is er wel iets mysterieus mee gebeurd.... of een kind heeft z'n limonade omgegooid over het biepboek van z'n moeder(s). Je weet maar nooit. Nou ja, wie 'm te leen/ruil heeft, ik hoor het graag Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




boekenruilbeurs... Empty
BerichtOnderwerp: Re: boekenruilbeurs...   boekenruilbeurs... Emptyvr feb 26, 2010 7:02 pm

heeft iemand dit boek?

'Leunend op mijn geliefde' gaat over lesbisch zijn..meer weet ik niet..maar t lijkt me interessant.
Terug naar boven Ga naar beneden
matil
Moderator
matil


Vrouw Aantal berichten : 2361
Leeftijd : 37
Registration date : 15-10-07

boekenruilbeurs... Empty
BerichtOnderwerp: Re: boekenruilbeurs...   boekenruilbeurs... Emptyvr feb 26, 2010 7:26 pm

nope.
heb jij mijn boek nog?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




boekenruilbeurs... Empty
BerichtOnderwerp: Re: boekenruilbeurs...   boekenruilbeurs... Emptyvr feb 26, 2010 9:12 pm

Ja, wil je dat ik m op stuur? dan moet je even je adres via pb sturen;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





boekenruilbeurs... Empty
BerichtOnderwerp: Re: boekenruilbeurs...   boekenruilbeurs... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
boekenruilbeurs...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wide Open Arms :: WideOpenArms De Forums :: Kunst, Cultuur & Media-
Ga naar: