Wide Open Arms
Hoi,

Lieve gast, welkom op wideopenarms, om echt mee te doen hier kun je ofwel inloggen als je lid bent, of registreren als je dat nog niet bent Wink
Wide Open Arms
Hoi,

Lieve gast, welkom op wideopenarms, om echt mee te doen hier kun je ofwel inloggen als je lid bent, of registreren als je dat nog niet bent Wink
Wide Open Arms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortal*RegistrerenLaatste afbeeldingenInloggen

 

 De laatste (theater)voorstelling die je hebt bezocht

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
anna
Oprichtster
anna


Vrouw Aantal berichten : 4116
Leeftijd : 57
Registration date : 10-10-07

De laatste (theater)voorstelling die je hebt bezocht Empty
BerichtOnderwerp: De laatste (theater)voorstelling die je hebt bezocht   De laatste (theater)voorstelling die je hebt bezocht Emptydi jan 27, 2009 12:16 am

Hanneke en ik zijn naar "As I left my father's house, een reis met onbekende bestemming" door New Dutch Connections geweest. Da was makkelijk want het was in de Antoniuskerk tegenover ons.

Deze voorstelling probeert een dialoog op gang te brengen tussen Joden, Christenen en Moslims en is in samenwerking met gemeentes uit deze groepen tot stand gekomen. Het was leuk om dit ook in de "zaal"terug te zien.
Het samenspel van beweging muziek en Bijbel/Koran/Evangelie teksten maakten het een indrukwekkende bijeenkomst. Het was slechts een pilot dus er staat nog meer op stapel, we zullen er zeker aandacht aan geven als dat gebeurt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wideopenarms.actieforum.com
Daniëlle
top poster
top poster
Daniëlle


Vrouw Aantal berichten : 1540
Leeftijd : 34
Registration date : 23-02-09

De laatste (theater)voorstelling die je hebt bezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: De laatste (theater)voorstelling die je hebt bezocht   De laatste (theater)voorstelling die je hebt bezocht Emptydi feb 24, 2009 12:18 am

Laatste theatervoorstelling die ik heb bezocht, was 'Bries' van Sara Kroos, in Theater Zuidplein in Rotterdam. Was de tweede keer; had 'm in oktober in Kunstmin hier in Dordt gezien, en toen was ik razend enthousiast Very Happy
Mooie muziek; een aantal uptempo nummers, maar ook een paar heel breekbare nummers met supermooie teksten!
Sara doet haar ding echt zó goed, en het is echt zo'n mooie vrouw!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thatsdaantje.nl
Melody
iets minder nieuw leedje
Melody


Vrouw Aantal berichten : 16
Leeftijd : 36
Registration date : 07-03-09

De laatste (theater)voorstelling die je hebt bezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: De laatste (theater)voorstelling die je hebt bezocht   De laatste (theater)voorstelling die je hebt bezocht Emptydi maa 10, 2009 1:41 pm

De laatste was bij mij volgens mij ook 'Bries' van Sara Kroos. Was een erg fijne voorstelling. Ik vond vooral de breekbare nummers echt prachtig.

Is alweer een tijd geleden dat ik in het theater ben geweest... Sara was in juni vorig jaar. Dus het wordt tijd om weer naar het theater te gaan! Misschien binnenkort naar Claudia de Breij. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De laatste (theater)voorstelling die je hebt bezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: De laatste (theater)voorstelling die je hebt bezocht   De laatste (theater)voorstelling die je hebt bezocht Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De laatste (theater)voorstelling die je hebt bezocht
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?
» Welke film heb je als laatste gezien?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wide Open Arms :: WideOpenArms De Forums :: Kunst, Cultuur & Media-
Ga naar: