Wide Open Arms
Hoi,

Lieve gast, welkom op wideopenarms, om echt mee te doen hier kun je ofwel inloggen als je lid bent, of registreren als je dat nog niet bent Wink
Wide Open Arms
Hoi,

Lieve gast, welkom op wideopenarms, om echt mee te doen hier kun je ofwel inloggen als je lid bent, of registreren als je dat nog niet bent Wink
Wide Open Arms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortal*RegistrerenLaatste afbeeldingenInloggen

 

 Mijn liefste, gemaakt met liefde voor mijn vrouw

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
jessiekleine
iets minder nieuw leedje
jessiekleine


Vrouw Aantal berichten : 19
Leeftijd : 62
Registration date : 29-11-09

Mijn liefste, gemaakt met liefde voor mijn vrouw Empty
BerichtOnderwerp: Mijn liefste, gemaakt met liefde voor mijn vrouw   Mijn liefste, gemaakt met liefde voor mijn vrouw Emptydo dec 03, 2009 12:46 pm

Lieve vrouwen,

Hier nog maar een nummer voor jullie, het is een van mijn favoriete nummers. Er zijn al 15 nummers geschreven en samen met L-Fem is het hard werken om op 16 januari klaar te zijn om op te treden tijdens het Lesbian Festival in Nijmegen. We zijn 8 november begonnen met elkaar en ik moet zeggen dat de bandleden stuk voor stuk prachtige musici zijn. Helaas missen we nog een bassiste en evt. violiste om de muziek nog beter tot haar recht te laten komen. Weten jullie misschien of het klopt dat wij de eerste lesbische band zijn met eigen lesbisch repertoir? Wij kunnen niets vinden.
Nu, veel luisterplezier en schrijf me maar wat jullie er van vinden, ik vind het erg leuk om te mailen.
Liefs,

Jessie
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jessie-kleine.nl
anna
Oprichtster
anna


Vrouw Aantal berichten : 4116
Leeftijd : 57
Registration date : 10-10-07

Mijn liefste, gemaakt met liefde voor mijn vrouw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn liefste, gemaakt met liefde voor mijn vrouw   Mijn liefste, gemaakt met liefde voor mijn vrouw Emptyvr dec 04, 2009 12:46 am

Ik herinner me van vroeger nog wel meer bands... kan even niet op namen komen alleen Smile

Vroeger kon je alles lesbisch doen... er waren bladen, kroegen, disco's eettentjes... Tegenwoordig is dat allemaal wat minder heb ik het idee, gelukkig maar want zelf houd ik niet zo van een ghetto Very Happy

Maar ik vind mensen die muziek maken altijd een goed idee Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wideopenarms.actieforum.com
tilruna
kind aan huis
kind aan huis
tilruna


Vrouw Aantal berichten : 141
Leeftijd : 60
Registration date : 12-09-09

Mijn liefste, gemaakt met liefde voor mijn vrouw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn liefste, gemaakt met liefde voor mijn vrouw   Mijn liefste, gemaakt met liefde voor mijn vrouw Emptywo dec 09, 2009 9:11 pm

Allleen uit Nederland, of ook buiten Nederland. In de USA zijn er (en waren er) natuurlijk wel heel wat lesbische bands.
Terug naar boven Ga naar beneden
jessiekleine
iets minder nieuw leedje
jessiekleine


Vrouw Aantal berichten : 19
Leeftijd : 62
Registration date : 29-11-09

Mijn liefste, gemaakt met liefde voor mijn vrouw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn liefste, gemaakt met liefde voor mijn vrouw   Mijn liefste, gemaakt met liefde voor mijn vrouw Emptydo dec 10, 2009 11:44 am

Hoi Tilruna, wat een aparte naam zeg.

Leuk dat je reageerd, ik weet dat er in Nederland in het verleden wat lesbische bands zijn geweest, maar het waren vnl coverbands met wat eigen werk ertussen. Wij coveren niets en alles is eigen werk.
Van de vroegere lesbische bands bestaat er geen een meer. We zijn inderdaad hard aan het oefenen. Het is heerlijk om met elkaar te spelen maar er zit nu wel een tijdsdruk omdat we 16 januari ons debuut hebben op het Lesbian Festival te Nijmegen. Voor de bandleden is het onbekende muziek dus ze werken hard om het repertoire eigen te maken. Ik heb er het volste vertrouwen in dat het gaat lukken.
Doe jij ook aan muziek of ben je een luisterende genieter?

Groetjes,

Jessie
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jessie-kleine.nl
Gesponsorde inhoud





Mijn liefste, gemaakt met liefde voor mijn vrouw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn liefste, gemaakt met liefde voor mijn vrouw   Mijn liefste, gemaakt met liefde voor mijn vrouw Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn liefste, gemaakt met liefde voor mijn vrouw
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» songtekst voor Will, the sun was going down
» Wanneer heb je voor het laatst...?
» opbergdingen voor schilderijen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wide Open Arms :: WideOpenArms De Forums :: Kunst, Cultuur & Media-
Ga naar: