Wide Open Arms
Hoi,

Lieve gast, welkom op wideopenarms, om echt mee te doen hier kun je ofwel inloggen als je lid bent, of registreren als je dat nog niet bent Wink
Wide Open Arms
Hoi,

Lieve gast, welkom op wideopenarms, om echt mee te doen hier kun je ofwel inloggen als je lid bent, of registreren als je dat nog niet bent Wink
Wide Open Arms
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortal*RegistrerenLaatste afbeeldingenInloggen

 

 Profiel

Ga naar beneden 
AuteurBericht
anna
Oprichtster
anna


Vrouw Aantal berichten : 4116
Leeftijd : 57
Registration date : 10-10-07

Profiel Empty
BerichtOnderwerp: Profiel   Profiel Emptyza maa 21, 2009 3:42 pm

Zoals je misschien al hebt gezien is er het één en ander veranderd op de site. Iets wat op het eerste gezicht minder opvalt is je profiel, maar ook daar is meer mogelijk sinds kort.

Het was al enige tijd mogelijk om vrienden uit te nodigen en gebruikers die je minder aangenaam vindt op je negeer lijst te zetten. Ik heb dat bewust niet zo gepromote omdat we hier geen irri's hebben Very Happy

Maar in de toekomst zal er steeds meer mogelijk zijn op je profielpagina, dus vandaar even deze heads up. Een nieuwe optie is dat je nu berichten op iemands profiel kunt plaatsen, dus verras elkaar eens Wink


Je kunt je eigen profiel bekijken door je naam aan te klikken. Door de naam van een ander te klikken kom je op dat profiel.. enfin.. dat wijst zich vanzelf lijkt me en anders stel je me maar vragen Smile

Have Fun Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wideopenarms.actieforum.com
 
Profiel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wide Open Arms :: Welkom/Welcome :: Vragen/Questions-
Ga naar: